Редакційна місія
Мета «МАЯК-МЕДІА» –  інформувати громадськість. Роблячи це, ми намагаємось поважати свободи, які приходять із демократією, правами людини та плюралізмом думок.
«МАЯК-МЕДІА»   є постачальником якісної журналістики, визнаючи, що достовірна, корисна та, насамперед, надійна інформація відіграє вирішальну роль у суспільстві.
Редакційні вказівки
Метою цих редакційних вказівок є захист і зміцнення довіри нашої аудиторії – читачів нашої газети та  користувачів Інтернет-ресурсу нашого медіа, а також захист цілісності ТОВ «МАЯК-МЕДІА» » та самої журналістики, у якому б форматі вона не була опублікована.
Ці вказівки є практичним робочим інструментом для наших співробітників і зміцнюють нашу відданість основним принципам журналістики – точність і засноване на фактах спілкування; неупередженість і справедливість; людяність і повага до інших; редакційна незалежність; підзвітність через прозорість.

Рекомендації викладають наші очікування щодо поведінки наших співробітників, підрядників та всіх інших, хто робить внесок у редакційний контент. Вони охоплюють три сфери:
-    загальне управління редакцією та практика
-    основні редакційні правила
-    конфлікт інтересів.
Рекомендації стосуються всього персоналу та впроваджуються відповідно до структури управління нашою організацією. 
Вони призначені для легкого розуміння громадськістю та застосовуватимуться до всього вмісту, збору новин і виробничої діяльності, за яку несе відповідальність ТОВ «МАЯК-МЕДІА».
Зважаючи на це, наше медіа розробила інструкції з перевірки роботи з онлайн-контентом користувачів або іншою інформацією, отриманою від широкого загалу.
Застосовуючи ці настанови, ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  присвячує свою журналістику суспільним інтересам і праву людей на доступ до публічної інформації.


Суспільний інтерес включає, але не обмежує, наступне:
●    Викриття або обговорення таких питань, як некомпетентність, зловживання службовим становищем або неетична поведінка в суспільному житті;
●    Висвітлення фактів, коли особа чи організація ввели громадськість в оману щодо питання суспільного значення;
●    Виявлення того, що особа чи організація може не дотримуватись своїх юридичних зобов’язань;
●    Належне управління державою на всіх рівнях суспільства;
●    Відкрите, справедливе та ефективне здійснення правосуддя;
●    Здоров'я та безпека населення;
●    Національна безпека;
●    Попередження та розкриття злочинів;
●    Економічний, освітній та соціальний розвиток суспільства;
●    Обговорення або аналіз художніх чи культурних творів.

На захист цих громадських інтересів  ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  зобов’язується:
1.    Редакційна незалежність і забезпечення того, щоб усі форми реклами, спонсорованого контенту чи інших комерційних редакційних продуктів були чітко позначені та відокремлені від редакційних матеріалів, створених відповідно до основних принципів журналістики;
2.    Заборона будь-якого контенту, як редакційного, так і публічно створеного, на підставі наклепу, ворожих висловлювань, вторгнення в приватне життя чи образи.

Ці вказівки можуть бути частиною трудового договору журналіста, а також можуть бути частиною будь-яких дисциплінарних, просувальних або наймальних процедур для керівництва медіа або журналістів.
Дотримуючись наших вказівок і основних принципів журналістики, журналісти, які працюють у ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  , захищатимуть незалежність, авторитет і репутацію себе та своїх колег.

I. Загальна практика
1. Анонімні внески
Будь-який контент, виготовлений на замовлення ТОВ «МАЯК-МЕДІА», публікується анонімно або під псевдонімами лише у виняткових випадках (наприклад, якщо безпека, приватність або засоби до існування автора знаходяться під загрозою, і лише з дозволу директора ТОВ «МАЯК-МЕДІА». У таких випадках нашу аудиторію (читачів газети та користувачів Інтернет-ресурсу нашого медіа) буде повідомлено про те, що дані про особу не розголошено, і надано пояснення. Це положення не обов’язково поширюється на авторів із усталеними псевдонімами, яких замовила або розмістила ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  у цій якості.
2. Плата за редакційні матеріали
Загалом, наше медіа не платить за історії, окрім тих, що надходять із добросовісних незалежних джерел. 
У спілкуванні з посадовими особами журналісти повинні знати, що національне законодавство визнає низку кримінальних правопорушень, за які можуть бути притягнені до відповідальності. Сюди входить підкуп шляхом пропозиції комусь фінансової чи іншої переваги для неналежного виконання діяльності, або підкуп або підкуп іноземних державних посадових осіб.
За деяких обставин пропозиції або прийняття винагород за гостинність та/або сприяння, сплачених державним посадовим особам, щоб забезпечити або прискорити виконання звичайної чи необхідної дії, буде незаконним.
Хоча захист суспільних інтересів може бути відсутнім, у випадку, коли особа не має іншого виходу, окрім як зробити платіж за сприяння з метою захисту особистої безпеки, може мати місце захист шляхом примусу.
Співробітники завжди повинні заздалегідь обговорювати з відповідальним випускаючим та директором або уточнювати політику з вищим керівництвом медіа, якщо вони стурбовані тим, що будь-які виплати можуть бути невідповідними, і, якщо такі виплати вимагаються або здійснюються, вони повинні повідомити відповідального випускаючого та директора про обставини, як тільки зможуть.
3. Незалежний персонал (фрілансери)
ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  підтримує належну практику замовлення, включаючи справедливе ставлення до фрілансерів. Керівник  повинен посилатися на належну практику, коли залучає нових учасників.
4. Конфіденційність
Керівники структурних підрозділів медіа, які мають доступ до особистої інформації, що стосується інших співробітників, повинні розглядати таку інформацію як конфіденційну та не розголошувати її нікому, окрім як під час виконання офіційних обов’язків.
5. Авторське право
Журналісти ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  не повинні використовувати контент із неавторизованих сторонніх джерел – зображення, текст чи інші медіа – без отримання необхідних дозволів. Однак використання доступного матеріалу, захищеного авторським правом, під час доступу до новин або критики та огляду є прийнятним і, як правило, виправданим законом і морально.
Існують обмежені юридичні ситуації, коли дозвіл може бути не потрібним, але журналісти повинні проконсультуватися з директором, перш ніж використовувати матеріал без дозволу.
Журналісти повинні особливо ознайомитися з правилами щодо прав та використання контенту з публічних веб-сайтів.
6. Помилки
Наша політика полягає в тому, щоб якнайшвидше виправляти значні помилки. Журналісти зобов’язані відверто й відкрито співпрацювати з відповідальним редактором і вищим керівництвом і повідомляти їм про помилки. Усі скарги повинні бути зафіксовані та доведені до відома відповідального редактора. Процес подання та розгляду скарг має бути доведений до відома громадськості.
7. Юридичні питання
Закони щодо наклепу та неповаги є складними та постійно розвиваються. Наслідки судових позовів можуть бути дорогими та збитковими для нашої репутації.
Персонал ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   повинен:
а) ознайомитися з поточним станом законодавства та отримати додаткову інформацію, якщо вони не впевнені щодо його аспектів;
б) проконсультуватися з нашими юридичними спеціалістами щодо конкретних проблем, пов’язаних із історіями;
в) ознайомитися з національними правовими умовами та активними справами, що стосуються їхньої роботи.
8. Конфіденційність
ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  прагне поважати приватне життя людей. Більша частина журналістики може бути за своєю суттю нав’язливою, але нам слід уникати без потреби втручання в чиєсь приватне життя. Бувають випадки, коли необхідно задовольнити явні суспільні інтереси, коли журналістам нашого медіа, можливо, доводиться жертвувати захистом приватного життя.
Пропорційність і належний попередній розгляд є важливими, коли можуть бути залучені питання конфіденційності. Втручання має бути виправдане серйозністю історії та суспільним благом, яке, ймовірно, випливає з публікації. Там, де це можливо, це має бути дозволено на вищому рівні.
Так само підстави для розслідування мають бути вагомими; ми не проводимо спекулятивні репортажні експедиції, окрім випадків, коли проблема, підозра та перспективи успіху є серйозними.
Слід також проявляти обережність щодо повідомлення та публікації ідентифікаційних даних, таких як назви вулиць і номери, які можуть дозволити іншим втручатися в приватне життя або безпеку людей, які стали об’єктом висвітлення в медіа.
9. Взаємодія з громадськістю
Наші найважливіші стосунки – це стосунки з читачами та користувачами сайту, соцмереж. Люб’язність діє незалежно від того, чи відбувається обмін особисто, телефоном, листом чи електронною поштою.
ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  визнає, що спілкування онлайн, наприклад у блогах і соціальних медіа доменах, може бути більш неформальним, жвавим і, якщо тривають дебати, бойовим — але журналісти повинні пам’ятати про вказівки щодо блогів і соціальних медіа.
Користуючись соціальними медіа, журналісти, які мають відомі зв’язки з ТОВ «МАЯК-МЕДІА» , не повинні робити публічних заяв, які можуть поставити під загрозу цілісність нашої компанії чи поставити під сумнів їх власну журналістську незалежність або суперечать духу професіоналізму, викладеному в цих рекомендаціях.

II. Редакційні правила 
1. Точність і перевірка
Довіра до точності, автентичності та надійності нашої інформації є важливою. 
ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  наполягає на пошуку надійного підтвердження інформації.
Журналісти ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   повинні зазначити рівень обґрунтованості, якого ми змогли досягти, і вказати, де ми не змогли перевірити факти незалежно.
Ми не надаємо як факт інформацію про когось або від когось, кого ми не можемо підтвердити (наприклад, «Студентка, яка каже, що була свідком бунту», а не «Студент, який був свідком бунту»).
У відповідних випадках ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   відкрито пояснює своїй аудиторії, який засіб використовується для проведення інтерв’ю та яким чином ми перевірили інформацію. Задоволеність джерелами є обов’язком кореспондентів, і директор має  бути впевнений в тому, щоб кинути виклик надійності інформації.
2. Посилання на авторство та анонімні цитати
Люди часто говорять чесніше, якщо вони можуть говорити анонімно, а цитати без авторства можуть допомогти читачу і читачці  газети «МАЯК», а також користувачам сайту та соцмереж досягти більш правдивого розуміння теми. Але невибіркове використання анонімних джерел може використовуватися для просування вузьких нерозкритих політичних, комерційних чи інших особливих інтересів.
У виняткових випадках можуть використовуватися анонімні принизливі цитати, але лише після консультації зі відповідальним випускаючим або директором. У разі відсутності конкретного схвалення наше медіа повинно перефразувати анонімні принизливі цитати.
ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   прагне бути чесним стосовно наших джерел, навіть якщо ми не можемо їх назвати.
3. Джерела інформації
Слід враховувати небезпеку, джерелу може бути обіцяно зберігати конфіденційність. Джерела інформації ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   слід захищати будь-якою ціною. Проте, якщо це можливо, джерела інформації повинні бути визначені якомога точніше.
Співробітники ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   не повинні відтворювати матеріали інших людей без посилання на джерело, за винятком виняткових обставин, наприклад, коли джерело має бути захищеним, і лише тоді з дозволу відповідального випускаючого.
Необхідно вказати джерело опублікованого матеріалу, отриманого від іншої організації, включаючи цитати, взяті з інших джерел інших медіа.
Підписи авторів мають бути лише на матеріалі, який в основному є роботою зазначеного журналіста. Якщо контент містить значну кількість копій інформаційного агентства, то інформаційне агентство також має бути зазначене.

4. Затвердження копії
Загальне правило ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  полягає в тому, що учасникам інтерв’ю або третім сторонам не слід надавати право копіювати схвалення. За певних обставин наше медіа може дозволити людям переглядати копію, робочий відеоматеріал чи цитати в інтересах точності, але ми не зобов’язані змінювати копію.
Слід уникати пропозиції затвердження копії як методу забезпечення співбесіди або співпраці.
5. Повідомлення про дітей
Особливу обережність слід проявляти при спілкуванні з дітьми (віком до 16 років, хоча права дитини згідно з міжнародним правом поширюються на осіб віком до 18 років).
Дітям не можна ставити запитання, які виходять за межі їхніх знань і здатності відповісти.
Відповідальний випускаючий має бути проінформований, якщо діти фотографуються чи беруть інтерв’ю без згоди відповідального дорослого чи батьків.
Згоду на публікацію слід запитувати, якщо обґрунтовано вважається, що дитина здатна прийняти обґрунтоване рішення.
Журналісти ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   не повинні втручатися в приватне життя дітей без їхнього розуміння та згоди. Якщо це станеться, це має супроводжуватися вагомим обґрунтуванням громадських інтересів.
Зважаючи на довговічність онлайн-матеріалів, керівникам творчих структурних підрозділів медіа слід подумати, чи варто приховувати особистісність дітей, щоб захистити їх від збентеження чи шкоди, коли вони подорослішають.
6. Прямі цитати
Журналісти та відповідальний випускаючий ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   ніколи не повинні змінювати прямі цитати, щоб змінити їх контекст або значення, хоча для ясності може знадобитися незначне редагування.
Цитати, що містять неправду, мають бути доповнені додатковими формулюваннями, особливо коли вони використовуються в заголовках чи уривках у соціальних мережах.
7. Підтвердження
Журналісти не повинні погоджуватися пропагувати за допомогою копій, фотографій чи виносок фінансові інтереси потенційних співбесідників, співавторів чи їхніх спонсорів як засіб забезпечення доступу до них. Рекламну інформацію про тему слід включати лише в тих випадках, коли вона викликає справжній інтерес або допомогу нашому телеглядачу або підписнику.
8. Справедливість і використання мови
ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   прагне забезпечити всеохоплююче та справедливе звітування, яке передбачає надання можливості висловитися людям або групам, які зазнають критики. Чим серйознішою є критика чи звинувачення, про які ми повідомляємо, тим більше зобов’язань дати суб’єкту можливість відповісти.
Це право на відповідь має бути визнане за окремими особами та групами, включаючи групи меншин, у яких висловлюється загальна критика.
Журналісти та керівництво ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  поважає аудиторію нашого медіа, і ми не повинні випадково використовувати слова, які можуть образити. Вживання лайливих слів, наприклад, має бути лише тоді, коли це абсолютно необхідно для фактів у творі, або для зображення персонажа у публікації, а потім у прямих цитатах. Ми уникаємо використання таких слів у заголовках чи іншого виділення таких слів і ніколи не використовуємо зірочки.
Справедливість не означає «хибної» еквівалентності всіх точок зору. Якщо наукові чи інші докази вказують на певний висновок поза розумним сумнівом, конкуруючі докази не повинні представлятися як життєздатні альтернативи.
9. Скорбота
До людей слід ставитися делікатно, повідомляючи про періоди горя та скорботи.
10. Фотографії, відео та зображення
Зміна зображень або спотворення аудіовізуальних матеріалів, як правило, неприйнятні. Там, де це відбувається, повинно бути чітко вказано, що зображення були змінені та цифрово покращені чи змінені, зображення, монтажі та ілюстрації мають бути чітко позначені.
11. Етнічна приналежність
Загалом ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   не публікує та не оприлюднює чиюсь расову чи етнічну приналежність чи релігію, якщо ця інформація не має відношення до історії. Ми не повідомляємо расову приналежність підозрюваних у злочинах, якщо етнічне походження не є частиною опису, який має на меті ідентифікувати їх, або є важливим для історії (наприклад, у випадку злочину на ґрунті ненависті).
12) Підступність
Журналісти ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  повинні бути відвертими та називати себе співробітниками видання, коли працюють над матеріалом. Можуть бути випадки, пов’язані з історіями, що становлять винятковий суспільний інтерес, де це не стосується, але для цього потрібне схвалення відповідального випускаючого. Це стосується всього, що ми публікуємо, включно з будь-якою інформацією, отриманою за допомогою підступу інших. (Див. розділ «Конфіденційність» вище).
13) Самоушкодження
Журналістів просять з обережністю повідомляти про самоушкодження, зокрема про випадки самогубства. Людей, які покінчили з собою, часто турбують більше, ніж людей, які вчиняють менш екстремальні форми самоушкодження, але в усіх випадках важливо уникати повідомлень у спосіб, який може підбадьорити інших або поставити під загрозу конфіденційність інших залучених осіб, у тому числі близьких родичів.
Це слід мати на увазі як при викладі, в тому числі з використанням малюнків, так і при описі способу самоушкодження.
Якщо це доречно, необхідно вказати номер гарячої лінії, а також загальну інформацію щодо запобігання самогубствам та груп підтримки.
III. Конфлікти інтересів
ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  цінує свою репутацію незалежності та чесності. Журналісти явно мають життя, інтереси, хобі, переконання та вірування поза межами своєї роботи.
Ми прагнемо забезпечити, щоб сторонні інтереси не вступали в конфлікт з нашою журналістикою та не скомпрометували нашу редакційну чесність.
Наступні вказівки стосуються всіх активних зовнішніх інтересів, які, якщо вони залишаться недекларованими та стануть відомими, змусять справедливу аудиторію нашого медіа засумніватися в незалежності нашої редакційної роботи.
Ми усвідомлюємо, що об’єктивність не є універсальним правилом. Наприклад, колумніст, який відкрито демонструє свої погляди, може мати більше свободи, ніж штатний репортер, від якого очікується, що він привнесе у свою роботу високу об’єктивність. У разі виникнення сумнівів журналісти повинні проконсультуватися з відповідальним випускаючим чи директором.
1. Безкоштовні подарунки
При підготовці контенту для нашого медіа на персонал не повинні впливати комерційні міркування – включно з інтересами рекламодавців.
Жоден з наших співробітників або фрілансерів, які мають відомі зв’язки з нами, не повинен використовувати своє становище для отримання приватної вигоди для себе чи інших. Ми не допускаємо, щоб будь-які платежі, подарунки чи інші переваги підривали точність, чесність або незалежність нашої журналістики.
Про будь-які спроби викликати прихильне ставлення до редакції ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   шляхом пропозиції подарунків або послуг слід повідомляти  директора. У відповідних випадках буде розкрито інформацію про платежі, подарунки чи інші переваги.
Співробітники ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   не повинні використовувати своє становище для отримання будь-якої вигоди або вигоди в особистому бізнесі, фінансових або комерційних операціях, які не є загальнодоступними.
Співробітники ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  не повинні використовувати канцтовари компанії у зв’язку зі сторонніми справами або посилатися на зв’язок із виданням для вирішення скарг споживачів, отримання швидшого обслуговування або пошуку знижок чи угод.
Ми повинні розголошувати, коли транспортна компанія, готель чи інша зацікавлена особа бере на себе витрати на транспортування або розміщення журналіста. Прийняття будь-якої такої пропозиції залежить від того, що керівники нашого медіа можуть вільно призначати та повідомляти про будь-яку оприлюднену в результаті історію або не повідомляти її.
2. Комерційні продукти
Жоден журналіст чи позаштатний працівник, пов’язаний з ТОВ «МАЯК-МЕДІА» , не має права рекламувати комерційні продукти без прямого дозволу  директора. Ми не повинні брати участь у створенні рекламних елементів (рекламних роликів або будь-якого спонсорованого цифрового вмісту).
3. Зовнішні інтереси
Штатні журналісти ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  мають право займатися позаробочою діяльністю (включно з обійманням посад або іншим способом активної участі в організаціях, компаніях чи політичних партіях). Однак інколи це може сприйматися як таке, що впливає на чесність нашої журналістики або суперечить їй.
Співробітники повинні інформувати директора про будь-які зовнішні особисті, філософські чи фінансові інтереси, які можуть суперечити їхнім професійним діям або можуть сприйматися як такі.
4. Декларації інтересів
Журналісти повинні заявляти про зацікавленість, коли ми розповідаємо про щось, до чого він чи вона мають значне відношення. Це стосується як штатних журналістів ТОВ «МАЯК-МЕДІА» , так і фрілансерів. Заява повинна бути на ім'я директора ТОВ «МАЯК-МЕДІА». Повна прозорість може означати оприлюднення декларації в друкованому вигляді та на веб-сайті.
З’єднання не обов’язково має бути формальним, перш ніж його потрібно буде оголосити. Виконання обов’язків консультанта при підготовці звіту для організації, наприклад, вимагатиме декларації.
Деякі зв’язки очевидні і, можливо, тому автора контенту замовили. Це завжди слід зазначати в кінці допису автора контенту, навіть якщо він або вона регулярно пише.
Взагалі кажучи, журналіст не повинен писати або цитувати родича чи партнера у матеріалі, навіть якщо родич чи партнер є експертом у відповідній галузі. Якщо з будь-якої причини зроблено виняток із цього правила, слід чітко пояснити зв’язок.
Уповноважені керівники структурних підрозділів нашого медіа повинні переконатися, що фрілансери обізнані з правилами, а також зобов’язані за необхідності зробити будь-яку необхідну заяву.
5. Декларації корпоративних інтересів
ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   пов’язана/не пов’язана з іншими медіа/не медіа компаніями. Нам слід бути обережними, визнаючи цей зв’язок в історіях. Будь-хто, хто пише історію про наш бізнес, має отримати коментарі та/або підтвердження у звичайний спосіб. Співробітники нашого медіа повинні ознайомитися з компаніями та інтересами, які ми маємо.
Наприкінці цього документу ми надаємо стислий перелік сфер і компаній, з якими ми маємо зв’язок через власність або в яких вона зацікавлена. Повна інформація на нашому сайті ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  .
6. Фінансова звітність
ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  веде реєстр особистих акцій, якщо володіння такими акціями може призвести до уявного конфлікту інтересів.
Очікується, що всі співробітники перелічуватимуть усі акції, які не є особистими інвестиціями, такі як пенсійне забезпечення чи трасти для членів родини.
Вони повинні розкривати інформацію про операції з іншими пакетами акцій та іншими інвестиціями, які, на нашу думку, мають бути належним чином розкриті через потенційний конфлікт інтересів.
Хоча фінансовим журналістам прийнятно володіти акціями, для них неприйнятно бути ринковими трейдерами на регулярній основі. Найважливіше, щоб реєстр зберігався і вся інформація була актуальною.
Ці редакційні вказівки обов’язкові для виконання:
●    Заборонити використання фінансової інформації для отримання прибутку журналістів ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   або їхніх спільників;
●    Запровадити обмеження на журналістів ТОВ «МАЯК-МЕДІА» , які пишуть про акції, в яких вони або їхні близькі родини мають значний інтерес, без внутрішнього розкриття інформації;
●    Зупинити журналістів ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  займатися акціями, про які вони нещодавно писали або мають намір написати найближчим часом;
●    Фінансовм журналістам заборонено публікували недостовірні матеріали та розрізняли коментарі, припущення та факти.
Це особливо важливо для будь-яких журналістів ТОВ «МАЯК-МЕДІА» , які дають читачам інвестиційні рекомендації щодо того, купувати, продавати чи тримати акції.
7. Зовнішні зобов'язання
 ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  визнає право журналіста на приватне життя та право брати участь у громадському житті. Однак співробітники нашого медіа повинні повідомити директора, якщо вони, як працівники, мають намір:
●    Дати свідчення в будь-якому суді,
●    Очолювати публічні форуми чи семінари, організовані професійними організаторами конференцій або комерційними організаціями,
●    Брати на себе будь-яку зовнішню роботу, яка може суперечити їхнім професійним обов’язкам,
●    Очолювати громадські чи політичні форуми або виступати на платформах,
●    Робити заяви або давати докази будь-якому офіційному органу щодо матеріалів, опублікованих компанією.
Журналісти, запрошені очолити дебати або виступити в групах як представники ТОВ «МАЯК-МЕДІА» , зазвичай не повинні приймати або вимагати оплату за це, якщо тільки підготовка або участь у заході не передбачає значного використання приватного часу.
Прийняття платежу має бути попередньо схвалено директором, приділяючи особливу увагу іншим пунктам цих інструкцій, таким як конфлікт інтересів, декларації інтересів та схвалення комерційних продуктів. Витрати на проїзд та інші обґрунтовані витрати можуть бути прийняті.
Загалом, штатні журналісти ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  не повинні надавати поради зі зв’язків з громадськістю, особливо аудиторії, яка заплатила за участь. Будь ласка, проконсультуйтеся з  директором, якщо у вас є сумніви.
8. Відносини
Співробітники ТОВ «МАЯК-МЕДІА»  не повинні писати, фотографувати чи оприлюднювати новини щодо будь-яких родичів чи осіб, пов’язаних шлюбом або з якими у співробітника тісні особисті, фінансові чи романтичні стосунки. Співробітник, який потрапив у обставини, за яких існує потенціал для такого роду конфлікту, повинен повідомити про це керівника свого відділу або директора.
Примітка: якщо журналіст або керівник структурного підрозділу ТОВ «МАЯК-МЕДІА»   має занепокоєння щодо етичних наслідків поведінки в будь-якому аспекті редакційної роботи, включно з питаннями, порушеними в цих настановах, ми повинні звернутися за порадою до директора ТОВ «МАЯК-МЕДІА» . У певних випадках ми також можемо звернутися за порадою до відповідних галузевих органів або експертів (наприклад, прес-ради або зовнішнього омбудсмена).