Нещодавно до редакції зателефонувала жителька міста Тетяна Іванівна, онкохвора. Жінка висловила обурення тим, що у аптеку «Лекта» неможливо додзвонитися.


-    Як це так? – емоційно обурювалась у слухавку співрозмовниця.- Раніше там  діяв стаціонарний номер 3-33-43 – я ним завжди користувалася. А зараз не можу туди подзвонити, щоб дізнатися, приміром, чи є в наявності ті чи інші ліки. Це дуже незручно, враховуючи те, що самій піти дізнатися неможливо через стан здоров’я. Що робити?

…Отож, маяківці рушили до «Лєкти», щоб дізнатися з перших уст про ситуацію, яка склалася...

-    Дійсно, наразі є така проблема, - підтвердив директор ПП «Лєкта» Олександр СУРІКОВ. – Вже 25 років, відколи відкрилася наша аптека, ми користуємося стаціонарним номером телефону 3-33-43. Це дуже зручно для зв’язку з нашими клієнтами і для корпоративних з’єднань. На жаль, приблизно місяць тому  телефонний зв’язок зник. Вхідні дзвінки до нас  доходять, але на своєму кінці дроту ми піднімаємо трубку – і не чуємо абонента. Водночас ми не можемо і подзвонити. 
Кілька разів зверталися до  «Укртелекому»  на  їхній сайт, робили заявку. Нам  тільки обіцяють відремонтувати пошкоджений кабель чи  обладнання, та, на жаль, поки що ніякого результату. Через це страждають і відвідувачі, і ми. 
Ми цінуємо кожного свого відвідувача. Тож повідомляю номер мобільного телефона, за яким можна звернутися до  наших фармацевтів:  050 010 5755 -  ПП «Лєкта» (вул.Шевченка, 2 і вулиця Шевченка, 2 -Б); 05758 -3-32-07 -аптека №5 (біля лікарні); 61-2-24 -аптека №2  в селищі Гути. Всім здоров’я і Перемоги! 


 

ВСІ ТЕЛЕФОНИ І КОНТАКТИ - В ГАЗЕТІ "МАЯК" ВІД 15 БЕРЕЗНЯ